No photo please..

Sejurus selepas tempoh kuarantin H1N1 aku abis, aku pun terus membawa diri ke kuala lumpur sebelum pulang ke bumi gambang.

Oleh sebab tunggu kawan panjang yang agak lama(rujuk blog b4 dis), kami terus menghabiskan masa dengan melakukan perkara lagho di klcc.

Aku time tu amat bernafsu nak ke galeri petronas. time kami sampai, kena isi nama, malang sekali nama orang malaysia sorang pun x de kat dalam list(patutla abang guard wat muka berahi tengok kami). So kami jadi la org mesia pertama untuk ari tu.

Dah masuk, kami yang x tau menghargai seni ini pun ghairah bergambar(nak tunjuk dalam frenster je). Tapi ada abang polis ikut kami kat belakang(kami ingat dalam ati, dia syak kami nk rompak benda ni ke~~x ingin aku).

Dh abis buang masa kat dalam tu aku ngan panjang pun blah(aku skip part yang kami tawaf 2 kali dalam tu). Kat kaunter kami dengaq akak kaunter tu bagitau kat sorang omputih(dengan slang penjajah)-you cannot bring in your camera in there.

Patutla abang polis tu follow kami.

No comments: