Majlis Berbuka Puasa

Pada 8 September, aku telah menghadirkan diri aku ke sebuah majlis berbuka puasa di PWTC bersama TPM. So majlis ini untuk ramah mesra antara pemimpin bersama pelajar.



So, kami bergerak dari UMP pukul 1 petang (sepatutnya kul 12, tapi aku x terkejut gerak lambat)

Sesampainya aku kat sana lebih kurang ukul 4. The event will only be starting at 5.45. So kami pun menghabiskan masa untuk bergambar dengan beberapa bahan yang ada kt situ cam gambar PM.



Aku pergi sini dengan budak kelas aku. 6 orang yang telah berjaya aku pengaruh untuk menemani aku sekaligus untuk ponteng kelas english and organic chemistry.



Jadi kami pun berbuka apabila tiba waktunya. Yang azan time tu Nash. Kemudian yang baca doa makan dengan jadi imam time semayang is Ustaz Farid Ravi, MC rasanya Mahathir Lokman. Banyak gak la orang yang agak famous. Aku ada gak nampak Tun Siti Hasmah, budak2 tu cakap Dr. Mahathir datang jugak, tapi aku tak nampak pulak beliau.

Majlis sepatutnya berlangsung sampai pukul 11 kot. Tapi, oleh sebab kami orang jauh, kami dah balik pukul 9.30. Lepas makan sepatutnya semayang Isyak dulu, tapi aku dan sahabatku (Faisal, bukan nama sebenar) dengan penuh rasa sirkularnya menghabiskan masa dekat The Mall yang cam x bes sgt sementara tunggu masa balik.

Kemusian, tepat jam 9.35 kami pun bertolak (aku saja blah dari mall tepat kul 9.30 sebab aku bajet org len nak amalkan janji melayu n bertolak lambat, rupa-rupanya time aku sampai, depa tengah tunggu kami semua) ;-)

4 comments:

Black Kingdom said...

why gambaq blurr???..
~spilo

Qusyairi Hashim said...

depa x reti nk tgkap gambaq.gambaq yg dia tulis UMNO TETAP DIHATIKU je cantik sbb aku tngkap sndri

AMIR SHAFIQ ADHAM said...

bla pla hg skong umno ney??da sdaq ka??haha

Qusyairi Hashim said...

aku x sokong UMNO lagi la, skrang ni aku stay neutral, aku akan sokong mana2 pihak hanya selepas observe. :-)