My Roomates

Sejak aku kat sekolah dulu, aku acapkali mendapat rumate yang boleh dikatakan selesa untuk bersama. Waktu kat sekolah aku bersama aroi, syazani n spilok.

Kemudian waktu kat PASUM, aku bersama Lokman, Afiq n Awang (afiq n Awang pun cam rumate aku gak), kat UMP, Zawawi jadi rumate aku, dia pun ok gak.

Tapi satu je masalah yang aku hadapi, sahabat2 mereka acapkali menjadikan suasana bilik yang aku diami kurang selesa.




Kat sekolah dulu x kisah sgt sbb yang memenuhkan TC33 tu pun sahabat aku gak,(juz maybe aroi je x tahan dengan depa).

Kat PASUM lak, problem yang aku hadapi apabila rumate aku(lokman) sering menerima pelanggan pada tengah mlm. Dia bukan jual badan, tp dia terlibat dalam menjadi pendidik kepadda semua budak fizikal.

Aku ni spesis yang mudah terganggu dengan gangguan(kebanyakan sahabat aku sudah dapat menerima hakikat ni).

Jadi pelanggan dia acapkaali memberikan satu bentuk gangguan kepada aku. Tapi, luckily, ada bilik sebelah dimana aku dapat tidur berseorangan dengan aman.

Roomateku


Afiq Rashid

Syazani Basri

Shafiq Ahmad

Birthday aku(clockwise from lower left : Hazim, Sajri
Amir@awang, Haikal, aku)

Lokman Yusoff, gambaq sapa ntah, afiq amik

From left : Haidar Ahmad, aku(lokasi : bilik aku kt UM)



Sebelum aku mengundur diri aku ingin memberitahu bahawa

tapi aku tak tau kenapa.

No comments: