Raya Bersama Fist

Pada 7 Oktober 2009, fakulti kesayangan aku (cam aku ada fakulti lain lak), Faculty of Industrial Science and Technology telah menganjur sebuah celebration raya.

Aku involve dengan majlis ni kejap je sebab pagi tu aku ada ceramah kat sekolah rendah kat kuantan. Bila aku dah sampai, makanan pun dah nak abis, so, aku lepak kat blok W tu dalam 30 minit je before ke sesi bergambar.

Sesi bergambar tu involve semua student FIST(bukan ramai un, dalam 150 orang je) n also di tempat kejadian adalah dekan fist, Prof Mashitah. Aku rasa semua lecturer yang mengajar budak2 kimia industri ada haritu. Tapi aku sempat bergambar dengan Dr. Rossi je(ada gak gambaq dengan Dr. Liew, tapi Hamam simpan, tak tau bila dia nak bagi kat aku)


From Left : Faisal, Dr. Rossi and aku (aku tak tau kenapa faisal pose over sangat, bajet orang nak letak gamba dia untuk buku program konvokesyen)


Program kat sekolah tu start pukul 8. So, aku gerak keluar dari UMP dalam pukul 7. Disebabkan kekurangan driver, aku terpaksa bertindak sebagai motivator cum driver cum facilitator. Jadi aku dah berulang alik dari Taman Mahkota n Gambang sebanyak 3 kali pagi tu.

Sebenanya, sebelum terjadinya program kat sekolah and jamuan raya hari tu, dah banyak masalah dihadapi oleh budak2 klas aku dan aku secara personalnya, tapi kelak akan aku ceritakan apa yang berlaku.

No comments: